Uppsala - Bolandscity
Dubbelsidig LED på hela 19 kvm /sida på handelsområdet Boländerna i Uppsala. Skärmarna är strategiskt placerade mittemellan köpcentret Bolandcity och IKEA. Skärmen möter upp över 37 000 dagliga passagerare.
Med den här sortens marknadsföring som kombinerar traditionell utomhusreklam med modern teknik och rörlig bild är det lätt att skjuta skarpt. Man når köpare i alla åldrar och framför allt blir reklamen oundviklig och budskapet når publiken ofta.
Bildskärmen klarar av att visa alla former av visuella media och med rätt kreativ utformning av ditt budskap skapar du garanterad ”impact” .
Skärmfakta
Plats
Handelsområdet Bolandcity i Uppsala
Visningstider
Dygnet runt.
Storlek
2 x 19 m²
Upplösning
576 x 288 pixlar
Färger
Över 550 miljarder
Teknik
LED i s.k. RGB-konfiguration